۱۳۹۴ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

8 - آمیزش جنسی زن و مرد از هر موضعی ممکن است

دین آسان است 8
مرد و زن مومن برای لذت بردن جنسی از محرم خود هیچ محدودیتی ندارند و نزدیکی و مقاربت هرگونه که باشد اشکالی ندارد
برادر و خواهر مسلمانم شما حتمآ باید در آمیزش از محرم خود نهایت لذت جنسی را ببرید تا در مقابل وسوسه های شیطان در امان باشید و بدنبال غیر از همسرتان دنبال کسی دیگر برای ارضای تمایلات جنسی نباشید که در این صورت در زمره ی تجاوز کاران قرار بگیرید
فَمَنِ ابْتَغَىٰ وَرَاءَ ذَٰلِكَ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْعَادُونَ ﴿٧﴾
و هرکس به غیر از این دنبال راه دیگری باشد آنها متجاوز (از حریم و حدود خدا) هستند﴿٧﴾
خدا هیچ محدودیتی را برای نزدیکی با زنانتان قرار نداده مگر آنکه حیض باشند ونزدیکی با انها منع شده باشد در آیه ی زیر دقت کنید
نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُوا حَرْثَکُمْ أَنَّىٰ شِئْتُمْ ۖ وَقَدِّمُوا لِأَنفُسِکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ وَاعْلَمُوا أَنَّکُم مُّلَاقُوهُ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ ﴿٢٢٣﴾
زنان شما کشتزار شما هستند پس در کشتزار خود بیایید از هر جا که بخواهید و برای خودتان اقدام کنید وحدود خدا را رعایت کنید و بدانید که شما او را ملاقات می کنید و به مومنان بشارت بده﴿۲۲۳﴾
آیه تشبیه است که زنها را به کشتزار تشبیه کرده و بروشنی میگوید از هر کجا که خواستید به کشتزار خود در آیید یعنی محدودیتی وجود ندارد زیرا کشتزار مکان بی در و پیکریست که برای ورود به آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و مانند خانه نیست که در و دیوار داشته باشد مقصود خدا نیز از این تشبیه مجاز بودن نزدیکی از هر موضعی در مرد و همسر اوست


برخی از آخوندها و ماموستا ها میگویند لواط کردن با زنها جایز نیست
در جواب این ها که معنی و مفهوم لواط را نفهمیده اند می گویم
لواط رابطه ی جنسی میان دو نفر مرد را می گویند و ابدآ رابطه ی جنسی یک زن و مرد به هر گونه که باشد لواط محسوب نمی شود
رابطه ی جنسی یک مرد و زن اگر مشروع باشد نکاح است هر گونه که باشد لواط نیست و نکاح است اما رابطه ی جنسی یک مرد و زن اگر نامشروع باشد زنا یا فحشاست و هرگز نامش لواط نیست
پس مرد و زن با  همسر خود هرگونه که بخواهند میتوانند برای رسیدن به لذت جنسی آمیزش کنند و هیچ محدودیتی در ایین خدا برای همسران وجود ندارد
 برخی نیز آیه ی ۲۲۲ بقره را  را دلیل می آورند و میگویند دستور خدا اینست که فقط میتوانیم از جلو با همسران نزدیکی کنیم که هیچ دلیل قرآنی بر این ادعا وجود ندارد ..............
 ترجمه ی آیه را برایتان میگذارم
  وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْمَحِیضِ ۖ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِی الْمَحِیضِ ۖ وَلَا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىٰ یَطْهُرْنَ ۖ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَیْثُ أَمَرَکُمُ اللَّـهُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ ﴿٢٢٢﴾
 و از تو در بارۀ عادت ماهانه زنان می پرسند بگو : آزاری است پس از زنان در وقت عادت ماهانه زنان کناره بگیرید و نزدیکشان نشوید تا پاکیزه شوند سپس وقتی که پاک شدند پس بیایید شان (با آنها آمیزش کنید) آن زمانی که
خدا به شما فرمان داد به یقین خدا دوست دارد توبه کننده ها را و دوست دارد پاکان را ﴿۲۲۲
�Shahab👈:
با عرض سلام و صبح بخیر خدمت شما ،استاد اسلامی و همه سروران در گروه .
جناب استاد  برایم سوالی پیش آمده ،اگر همانطور که در مقاله فوق فرمودید که انی ما شئتم  یعنی از هر جا خواستید وارد کشتزار شوید،چرا الله متعال می فرماید ولا تقربوهن حتی یطهرن؟خب در حیض نمیشه از دبر نزدیکی کرد؟چرا الله میگه در حیض نزدیکشان نشوید ؟؟و همانطور که حاجی در مطلب فوق اشاره داشتند که دبر ،نمی تواند کشتزار باشد

ممنونم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

karim eslami:
سلام شهاب جان بحث حیض مطلب جدا گانه ایست که قران میگوید آزار و اذیت است اصلآ نباید به همسر نزدیک شد
مانند روزه که نمی شود در حین روزه حتی برای لمس به شهوت نزدیک شد مانند همین حکم است
مطلب بعد برای فهم این مسئله آیا مرد اگر غیر از مجرای تناسلی و دخول آلت خود را در عضو دیگر زن مانند ران و یا پا و یا دیگر اعضای زن قرار دهد به باور شما حرام است ؟ یعنی مرد فقط هنگام امیزش باید حتمآ دخول کند ؟ در غیر اینصورت حرام است ؟ شما نمیتوانید با توجیه مطلب روشن خدا را انکا کنید اگر مرد هنگام آمیزش با زن خود بطور کامل لذت جنسی نبرد و محروم شود در جای دیگری بدنبال لذت جنسی خود بر می آید و منشاء انحرافات جنسیاز همین جا ناشی می شود


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر